
17 бер. 2025 р.
Škoda Auto закріпила свої позиції як четвертий найпопулярніший бренд у Європі, а рекордні фінансові результати 2024 року підтверджують, що компанія рухається у правильному напрямку.

Підсумки рекордного року та погляд у майбутнє
"Я пишаюся тим, що очолюю одну з небагатьох автомобільних компаній, які демонструють рекордні результати в епоху трансформації. Найуспішніший бізнес-рік в історії компанії є доказом двох наших головних сильних сторін: стійкості та адаптивності. Ми маємо надійну бізнес-модель та чіткий план розвитку, які підтверджують свою ефективність у турбулентні часи", — заявив голова правління Škoda Auto Клаус Цельмер, підбиваючи підсумки минулого року.
"Ми поставили 926 600 автомобілів по всьому світу, значно перевищивши показники 2023 року, та досягли рекордної частки ринку 5,9% у Європі. Крім того, ми встановили історичні рекорди ринкової частки у Франції, Іспанії, Італії та Великій Британії. Успіх був би неможливий без довіри наших міжнародних клієнтів, особливо в корпоративному секторі", — додав Мартін Янг, член ради директорів Škoda Auto з продажів і маркетингу.

Успіх електромобілів Škoda
Флагманом модельного ряду Škoda залишається легендарна Octavia, яка у 2024 році розійшлася тиражем 215 700 одиниць, що на 12,4% більше, ніж у попередньому році. Водночас компанія продовжує розширювати лінійку гібридних та електричних моделей. Нове покоління Superb iV та Kodiaq iV представляють сучасні plug-in гібриди, а модельний ряд електромобілів також набирає обертів.
Enyaq став третім найпопулярнішим електромобілем у Європі в 2024 році, з продажами на рівні 79 500 одиниць. Нещодавно він отримав оновлення і повністю готовий до подальшого зміцнення своїх позицій.
Крім того, Škoda випускає абсолютно новий Elroq, який має амбіції подвоїти продажі електрокарів бренду. У багатьох країнах його ціна співставна з аналогічною моделлю з двигуном внутрішнього згоряння — Karoq. До початку березня компанія вже отримала понад 35 000 замовлень на Elroq, що підтверджує конкурентоспроможність Škoda серед нових гравців ринку електромобілів.
Незабаром з’являться ще дві новинки: міський електрокросовер Epiq та новий великий сімейний SUV.
Розширення за межами Європи
Міжнародна експансія залишається важливою частиною стратегії Škoda.
В Індії компанія минулого року представила новий Kylaq — перший доступний автомобіль довжиною менше 4 метрів. Ця модель приєдналася до локально розроблених Slavia та Kushaq, підтримуючи мету Škoda продати 100 000 авто в Індії до кінця 2026 року. Позиції бренду також посилить локальна збірка Kodiaq.
Активно триває підготовка до запуску виробництва у В’єтнамі, що стане стратегічним плацдармом для освоєння ринку Південно-Східної Азії. На заводі в провінції Куангнінь планується складання Kushaq та Slavia з використанням компонентів з індійських заводів Škoda.
Škoda також продовжує виходити на нові ринки, зокрема Казахстан, де минулого року було поставлено понад 1 400 авто. Крім того, компанія розширює свою присутність у країнах Перської затоки — нещодавно було анонсовано відкриття дилерського центру в Омані.
Škoda Auto впевнено дивиться у майбутнє, розвиваючи електромобільність, зміцнюючи позиції на міжнародних ринках та зберігаючи високий рівень довіри клієнтів по всьому світу.
