top of page

BEV чи ДВЗ? Яким бачать майбутнє в Škoda ділиться голова правління Клаус Целльмер

6 черв. 2025 р.

Вже 130 років Škoda Auto постійно розвивається, адаптується до змін і зосереджується на потребах клієнтів. Сьогодні автомобільна галузь переживає найбільшу трансформацію за всю свою історію. Як Škoda справляється з цим викликом? Запитаємо у генерального директора Škoda Auto — Клауса Целльмера.

2024-й став для Škoda надзвичайно успішним: рекордні фінансові результати, понад 920 000 автомобілів, 4-е місце в Європі за обсягами продажів, нові моделі та нові ринки. Які ваші плани на майбутнє?

Клаус Целльмер: 2024 рік підтвердив наші ключові сильні сторони — стійкість і здатність до адаптації. Наша стабільна бізнес-модель та чітко визначена дорожня карта довели свою ефективність в умовах нестабільності. Сучасна й різноманітна продуктова лінійка у поєднанні з операційною ефективністю дозволили нам отримати гарні результати, особливо в Європі. Ці досягнення — фундамент, на якому ми продовжуємо розвиватися. Але для стабільного руху вперед потрібно постійно дивитись у майбутнє і багато працювати.

Саме тому ви оновили корпоративну стратегію?

Клаус Целльмер: Саме так. Ми сформулювали шість стратегічних цілей, які допоможуть нам зміцнити компанію у довгостроковій перспективі. Головна ціль — увійти до трійки найкращих брендів Європи за обсягом продажів до кінця цього десятиліття. Ми плануємо досягти цього завдяки розширеному портфоліо електромобілів, удосконаленим гібридам та ефективним моделям з ДВЗ. Для нас завжди на першому місці — співвідношення ціни, якості та відповідність очікуванням клієнтів у різних сегментах.

У Європі Škoda пропонує повністю електричні, гібридні автомобілі Plug-in та автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння.
У Європі Škoda пропонує повністю електричні, гібридні автомобілі Plug-in та автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння.

А на чому зосереджена друга ціль?

Клаус Целльмер: Друга ціль — це вдосконалення наших продуктів і сервісів завдяки цифровим рішенням та штучному інтелекту. Ми розвиваємо культуру навчання й гнучкості серед наших працівників, одночасно активізуючи цифровізацію всередині компанії. Прислухаючись до клієнтів, ми краще адаптуємо наші продукти й сервіси до їхніх потреб, зокрема інтегруючи нові можливості ШІ. Ми залишаємося вірними ідеї інтуїтивного функціоналу та найвищої якості.

Škoda прагне поєднувати найкраще з обох світів — електро- та бензинові технології. На яку з них робитиметься акцент у майбутньому?

Клаус Целльмер: У найближчі роки ми продовжимо пропонувати збалансовану лінійку — BEV, гібриди та авто з ДВЗ — відповідно до запитів ринку. Це ключова складова нашої третьої стратегічної цілі. Водночас ми активно розвиватимемо напрям електромобілів, збільшуючи кількість моделей у портфоліо, і прагнемо досягти цінового паритету з моделями з ДВЗ.

Стійкість сьогодні є в пріоритеті для багатьох компаній. Які плани має Škoda у цьому напрямі?

Клаус Целльмер: Четверта ціль — це CO₂-нейтральне виробництво та пріоритет циркулярної економіки. Наша стратегія сталого розвитку Best-in-class in ESG передбачає чіткі й амбітні цілі в екологічній, соціальній та управлінській сферах. Ми плануємо до 2030 року забезпечити вуглецеву нейтральність на всіх підприємствах у Чехії та Індії, впроваджуючи принципи замкненого циклу та більше екологічних матеріалів у виробництві.

Škoda Kylaq була представлена ​​минулого року. Цей компактний позашляховик доповнив лінійку моделей, розроблених для індійського ринку: седана Slavia та позашляховика Kushaq.
Škoda Kylaq була представлена ​​минулого року. Цей компактний позашляховик доповнив лінійку моделей, розроблених для індійського ринку: седана Slavia та позашляховика Kushaq.

Щодо Індії: наскільки важливими є ці нові зростаючі ринки для Škoda?

Клаус Целльмер: Ми хочемо вибудувати “другу опору” за межами Європи — у динамічно зростаючих регіонах. У межах Brand Group Volume ми використовуємо наш досвід у ціновочутливих ринках для відкриття нових можливостей для Volkswagen Group. Наша мета — стати провідним європейським брендом в Індії та регіоні АСЕАН (Асоціація держав Південно-Східної Азії). У В'єтнамі ми вже працюємо з місцевим партнером: як імпортуємо, так і виробляємо автомобілі. Цей ринок ми розглядаємо як платформу для подальшого розширення у сусідні країни.

Є також і фінансові цілі. Що тут у пріоритеті?

Клаус Целльмер: І, нарешті, ми прагнемо досягти стабільного рівня прибутковості на продажах у 10% у довгостроковій перспективі. За допомогою програми Next Level Efficiency+ ми оптимізуємо нашу операційну діяльність. Ми прагнемо стати лідерами з ефективності серед основних європейських конкурентів. Але для досягнення цієї мети важливо також зниження вартості акумуляторів у найближчі роки й ефективне масштабування нашого продуктового портфеля завдяки новим платформам.

Оновлена стратегія Škoda — Next Level Škoda

Щоб відповідати темпам технологічного прогресу, зміні очікувань споживачів і екологічним викликам, Škoda Auto оновила свою стратегічну модель. Next Level Škoda Strategy — це своєрідна “північна зірка” для компанії, яка прокладає шлях у стрімко мінливому глобальному автосвіті. Стратегія охоплює три основні стовпи: "Бренд і ринок", "Технології та якість", а також "Люди й культура".

Головна мета — стати найкращим брендом для активних і практичних клієнтів як у Європі, так і на перспективних міжнародних ринках. Для цього Škoda пропонує клієнтам найкраще з обох світів: електромобілі, гібриди та ДВЗ з привабливим поєднанням ціни, якості та інтуїтивного функціоналу. Посилення компанії відбувається також через розвиток команди, зміцнення позиції Škoda в межах Volkswagen Group і лідерство у сфері екологічної, соціальної та фінансової відповідальності.

Не знайшли те, що шукали?

Логотип Шкода
логотип Інтерциклон

телефон
           +380 44 333 46 74

           +380 67 381 72 72

електронна пошта

           skoda@intc.com.ua

  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube
Ціни на запчастини, аксесуари та послуги. Наведені ціни (включаючи ПДВ) є довідковими та рекомендовані компанією Інтерциклон і не є офертою (пропозицією) укласти правочин (договір). Остаточні ціни визначаються у відповідних документах з клієнтом. Про актуальні ціни, наявність, терміни виконання робіт Ви можете дізнатись звернувшись до уповноваженого дилера Škoda на території України. Використані зображення є ілюстративними та носять лише інформаційний характер. Зовнішній вигляд кольорів та балансу білого залежить від індивідуальних налаштувань монітора. Інтернет, програмне забезпечення. Ні Škoda Auto a.s., ні Єврокар, ні Інтерциклон не несуть відповідальності за збитки, завдані використанням інформації, опублікованої тут. Вся інформація, послуги та цифровий вміст пропонуються без гарантії безперебійного використання.
Захист персональних даних. Інтерциклон гарантує захист персональних даних усім користувачам своїх веб-сайтів. Інтерциклон не збирає жодних персональних даних, які користувачі не надають добровільно. Авторське право. Вміст веб-сайту skoda-intc.com.ua захищений законом про авторські права. Завантаження матеріалів та іншого вмісту можливе лише за умови прямої заяви. Копіювання та розповсюдження вмісту в будь-якій формі заборонено без письмової згоди авторів. Škoda Connect - Цифрові послуги. Для використання Škoda Connect (далі - «Послуги») необхідно укласти окрему онлайн-угоду з Škoda Auto a.s., оскільки для користування Послугами протягом усього контрактного періоду клієнт має 90 днів після передачі транспортного засобу для реєстрації їх на www.skoda-connect.com. Доступність Послуг може відрізнятися в кожній країні залежно від типу транспортного засобу, року виробництва та рівня оснащення транспортного засобу. Деякі Послуги можуть бути доступні пізніше після передачі автомобіля. Послуги надаються лише на основі загальнодоступних телекомунікаційних технологій. Через постійний розвиток технологій, особливо мобільної мережі, Škoda Auto a.s. не може гарантувати постійну доступність цих Послуг протягом усього терміну їх дії. Можливі зміни технологій можуть призвести до недоступності наданих Послуг. Для використання Послуг потрібне з’єднання даних між вашим пристроєм (смартфоном, планшетом, ПК тощо) та сервером даних. Це з'єднання для передачі даних не входить до складу Послуг. Ви можете знайти більше інформації про Послуги на веб-сайті https://www.skoda-auto.ua/company/skoda-connect або у уповноваженого дилера Škoda на території України.
bottom of page