top of page

Легенда на новий лад: Škoda Slavia B у стилі café racer

22 квіт. 2025 р.

У дизайнерів Škoda Auto — знову подорож і цього разу в майбутнє, але через минуле. Вони занурились у багату спадщину бренду, щоб по-новому переосмислити культові моделі в дусі сучасного стилю Modern Solid. Першою з серії стала унікальна реінкарнація концепт мотоцикла — Slavia B.

З чого все починалось

Коріння чеського автовиробника сягає ще часів велосипедів і мотоциклів, які випускались під брендом Laurin & Klement. Тож для старту серії модернізованих легенд вибір на користь двоколісного транспорту — абсолютно логічний.

Над концептом працював французький дизайнер Ромен Бюкай, який у Škoda займається розробкою зовнішнього вигляду автомобілів. «Хотілося зробити щось особливе й повернутись до витоків бренду. Щодня я працюю з автомобілями, а мотоцикли люблю давно — тож цей проєкт став для мене справжнім ковтком свіжого повітря», — ділиться він.

 


Ікона з трьох століть

Оригінальний мотоцикл Slavia B з’явився ще у 1899 році — в позаминулому столітті. Його нова версія — повністю електрична та абсолютно футуристична.

Попри сучасне бачення, концепт зберіг впізнавану форму рами класичних мотоциклів Laurin & Klement, яка огортала двигун і захищала його знизу. Саме ця характерна особливість стала основою нового дизайну.

Slavia B у 1899-му:

  • Двигун: 240 см³, одноциліндровий, повітряного охолодження

  • Потужність: 1,75 к.с.

  • Максимальна швидкість: 40 км/год

  • Коробка передач: відсутня — привід через ремінь напряму від двигуна

  • Педалі: використовувались для запуску та як допоміжна тяга

З 1899 по 1904 рік Laurin & Klement випустили 540 мотоциклів Slavia B.

 



Дань витривалості та стилю

Концепт також відсилає до спортивної історії моделі. У 1901 році гонщик Narcis Podsedníček став єдиним фінішером у важкому марафоні Париж — Берлін на Slavia B.

«Я хотів зберегти цей дух витривалості. Тому сидіння зроблене так, ніби воно ширяє в повітрі, а в раму вбудована шкіряна сумка для інструментів — обов’язковий аксесуар того часу», — каже дизайнер.

 

Новий стиль — Modern Solid

Slavia B 2.0 — це справжній кафе-рейсер майбутнього, створений у філософії Modern Solid. Простота форм, чіткі лінії, потужна передня оптика — все це відображає сучасний ДНК Škoda.

Центральна вертикальна лінія візуально розділяє байк на передню та задню частини, підкреслюючи унікальну архітектуру рами. А в центрі — логотип, що ніби ширяє в повітрі.

 

Від ескізу — до 3D

Роботу над концептом Ромен почав зі звичайного олівця. «З мотоциклами я давно не працював, тож спершу довелося трохи "розписатись", — жартує він. — Папір зручний тим, що можна малювати де завгодно — не потрібен ані планшет, ані комп’ютер».

Після серії ескізів дизайнер перейшов до 3D-моделювання — вже звичного інструменту у Škoda Design. Він створив три варіанти, обрав найкращі елементи та об’єднав їх у цілісну концепцію.

 

Повернення до витоків

Для Ромена цей проєкт став не лише творчим експериментом, а й особистим поверненням до джерел. За фахом він — інженер-механік, і класична техніка для нього — не просто ностальгія.

«Сучасні автомобілі часто приховують технічну частину. А от мотоцикли — навпаки, демонструють її. І я це просто обожнюю», — зізнається дизайнер.

І хоча нова Slavia B не має двигуна внутрішнього згоряння, вона залишається емоційним витвором інженерної думки — справжньою даниною історії з поглядом у майбутнє.



Не знайшли те, що шукали?

Логотип Шкода
логотип Інтерциклон

телефон
           +380 44 333 46 74

           +380 67 381 72 72

електронна пошта

           skoda@intc.com.ua

  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube
Ціни на запчастини, аксесуари та послуги. Наведені ціни (включаючи ПДВ) є довідковими та рекомендовані компанією Інтерциклон і не є офертою (пропозицією) укласти правочин (договір). Остаточні ціни визначаються у відповідних документах з клієнтом. Про актуальні ціни, наявність, терміни виконання робіт Ви можете дізнатись звернувшись до уповноваженого дилера Škoda на території України. Використані зображення є ілюстративними та носять лише інформаційний характер. Зовнішній вигляд кольорів та балансу білого залежить від індивідуальних налаштувань монітора. Інтернет, програмне забезпечення. Ні Škoda Auto a.s., ні Єврокар, ні Інтерциклон не несуть відповідальності за збитки, завдані використанням інформації, опублікованої тут. Вся інформація, послуги та цифровий вміст пропонуються без гарантії безперебійного використання.
Захист персональних даних. Інтерциклон гарантує захист персональних даних усім користувачам своїх веб-сайтів. Інтерциклон не збирає жодних персональних даних, які користувачі не надають добровільно. Авторське право. Вміст веб-сайту skoda-intc.com.ua захищений законом про авторські права. Завантаження матеріалів та іншого вмісту можливе лише за умови прямої заяви. Копіювання та розповсюдження вмісту в будь-якій формі заборонено без письмової згоди авторів. Škoda Connect - Цифрові послуги. Для використання Škoda Connect (далі - «Послуги») необхідно укласти окрему онлайн-угоду з Škoda Auto a.s., оскільки для користування Послугами протягом усього контрактного періоду клієнт має 90 днів після передачі транспортного засобу для реєстрації їх на www.skoda-connect.com. Доступність Послуг може відрізнятися в кожній країні залежно від типу транспортного засобу, року виробництва та рівня оснащення транспортного засобу. Деякі Послуги можуть бути доступні пізніше після передачі автомобіля. Послуги надаються лише на основі загальнодоступних телекомунікаційних технологій. Через постійний розвиток технологій, особливо мобільної мережі, Škoda Auto a.s. не може гарантувати постійну доступність цих Послуг протягом усього терміну їх дії. Можливі зміни технологій можуть призвести до недоступності наданих Послуг. Для використання Послуг потрібне з’єднання даних між вашим пристроєм (смартфоном, планшетом, ПК тощо) та сервером даних. Це з'єднання для передачі даних не входить до складу Послуг. Ви можете знайти більше інформації про Послуги на веб-сайті https://www.skoda-auto.ua/company/skoda-connect або у уповноваженого дилера Škoda на території України.
bottom of page